Alla inlägg under februari 2008

Av Sara Persson - 23 februari 2008 10:12

hejhejhej!  detta  blir  kanske  ett  kort  innlagg.  men  iaf  sa  har  jag  flyttat  till  en  ny  familj  idag.  minns  inte  om  jag  skrev  det  i  forra  innlagget  men  jag  och  min  forra  vardmamma  kom  inte  overens,  sa  det  kanns  bra^^  jag  har  varit har  i  ca  6  timmar  och  det  ar  liksom  jattebra!  jag  har  ett  bra  rum,  med  garderob.  och  en  sang!  det  bor  i  normala  fall 7  personer  i  det  har  huset,  mamma,  pappa,  3  dottrar  och  farmor  och  farfar. men  tror  att  en  av  dottrarna  ar  ngn  annan  stans..  typ  universitet  elller  sa.  alla  i  familjen  jobbar  pa  en  bilverkstad/ shop.  de  bor  i ett  gigantiskt  japanskt  hus  pa  landet.  det  ar  valdigt  langt  in  till  stan  tyvar:/  men  det  far  vall  vara  ok.  de  har dator  sa  ska  vall  forsoka  komma  in  da  och  da.  sa  nu  far  ni  ha  det  sa  bra  sa  hors  vi  snart!  puss  och  kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards